Blauwe Sokken

Nog even aan de studie hoor

Nou ben ik sowieso dol op notitieboekjes maar een mooi notitieboek uitzoeken op A4 formaat om samenvattingen in te schrijven was echt wel iets waar ik me op heb verheugd. En de lekkerschrijvendste (goed woord) pennen uitzoeken ook. Nou ik heb beide gevonden hoor! Een soort-van-sjiek donkerrood A4 notitieboek met spiraal en uitscheurbare pagina’s (superhandig want ik wil geen schrijffouten in mijn samenvattingen, neuroot dat ik ben) en de lekkerst schrijvende blauwe pen van BIC, de round stic.

Wanttt, ik ben weer aan de studie. Ik kon er best wel naar uitkijken, dus. Nu ik eenmaal begonnen ben denk ik hmmm. Maar dat komt vast ook wel weer goed. Wat in ieder geval heel fijn is, is dat ik een studiehoek heb gecreΓ«erd in m’n knusse, rommelige craftroom. Met plantjes. En plantenbehang.

Ik volg, naast mijn werk, een Post HBO opleiding; de leergang beweging. Wekelijks gymmen; ringzwaaien en de handstand enzo. Love it. Portfolio is dan weer minder mijn ding. Leren vind ik wel leuk.

Een gedachte over “Nog even aan de studie hoor

Geef een reactie

