Blauwe Sokken

Doelen

Joehoeee lieve lezers, ik denk dat het tijd is om nieuwe doelen te stellen. Ik ben in een twintigers-dilemma-bui en weet even niet zo goed wat ik wil. Ik weet wel dat ik dat ik weer meer creatief wil zijn, want mijn koffer met mooi papier heb ik sinds ik verhuisd ben nog niet open gemaakt en dat is nu ehhh bijna tien maanden geleden. Drama. Ik typ nu trouwens met een kat op mijn schoot en ik kan je vertellen dat dat niet zo handig is. Maarja Arie knort zo lief.

Goed, voor 31 december wil ik:

  • Minstens op eenderde zijn van mijn Ibiza fotoalbum 2015. Ik maak het liefst een feestje van een fotoalbum. Ik moet nog beginnen, en dat ga ik komend weekend doen (als mijn portfolio zo goed als af is).
  • Project hal-trap in huis af hebben. Meest rottige klusje van dit lijstje denk ik. Maar ook een leuke, want ik heb heel veel inspiratie (lang leve Pinterest!)
  • Minstens drie aquarel tekeningen hebben gemaakt. Ik heb ooit een speciaal schetsboek gekocht voor aquarellen en die zit nog in folie. Kan niet de bedoeling zijn.
  • Naar de kapper. Moet ik gewoon opschrijven dit, anders ga ik niet. Stom he.
  • Mijn craftroom kasten helemaal opruimen en de twee verhuisdozen die er nog staan uitpakken. Tijdens het opruimen wil ik overbodige en onnodige dingen weggooien. Mijn kledingkast pak ik ook meteen even mee.
  • Heel wat (lekker concreet) spontane dates hebben gehad met vrienden en vriendinnen. Omdat dat gewoon superleuk en gezellig is. Heb ik nodig in mijn leven.

Omdat zes na mijn lievelingsgetal komt en om mijn doelen haalbaar te maken hou ik het bij deze doelen. Aan de slag! 

Wat zijn jouw doelen voor de komende periode? 

2 gedachten over “Doelen

Geef een reactie

